poniedziałek, 6 stycznia 2014

Aktówka

Ostatnio udało mi się kupić na Allegro skórzaną aktówkę za bardzo atrakcyjną cenę. Wykonana w całości ze skóry naturalnej licowej. Postanowiłem od razu potraktować skórę kremem i balsamem. Torba nie jest zniszczona, a skóra była jak najbardziej w porządku. Ktoś, kto ją użytkował robił to albo bardzo rzadko, albo też dobrze o nią dbał. Ja postanowiłem poprostu zapobiegać niż leczyć



Co się tyczy samej torby, to jak wspomniałem cała, wraz z podszewką, jest wykonana ze skóry naturalnej. Po zakupie szukałem w internecie skąd też pochodzi moja torba. Najpierw znalazłem ją na angielskiej stronie Leather Shop. Jednak jest to sklep internetowy, który ma w ofercie wiele różnych zagranicznych brandów. Naprawdę polecam. Moja jest produkcji włoskiej, marka "The Bridge". Produkcja odbywa się przy użyciu tylko naturalnych środków, a wiele jej etapów to produkcja ręczna.



Pielęgnację rozpocząłem od nałożenia renowatora do skór. Usuwa wszelkie małe zabrudzenia na skórze i także uwalnia skórę od nałożonych wcześniej produktów. Dodatkowo malutkie zarysowania ulegają wygładzeniu. Następnie balsam do delikatnych skór naturalnych o pięknym zapachu. Zmiękcza, odżywia i nawilża skórę. Dzięki temu skóra ładnie się błyszczy i nie łapie tak szybko kurzu czy brudu. Do nakładania zarówno balsamu jak i kremu używam bawełnianej szmatki. W zestawie z kremem jest dołączona gąbka do nakładania, ale wg mnie więcej wchłania sama niż nakłada na skórę. Nadmiar prepatów usuwam pierw tą samą szmatką, a potem szczotką do butów.

Skóra na torbie nie jest tak narażona na uszkodzenia i kontakt z brudem, jak buty, dlatego nie stosuję do niej ani tłuszczu do skór, ani specjalnych impregnatów. Żałuje tylko, że nie posiadam kremu koloryzującego, ale napewno go kupię. Narazie nie jest tu potrzebny.

Ciężko mi tutaj pokazać efekty przed i po, bo skóra wyglądała dobrze jeszcze przed zabiegami, a wszsytkie preparaty były bezbarwne. Zdjęcia pokazują stan skóry po nałożeniu kremów. Narazie pozwólmy się skórze ładnie starzeć. Może jakiś czas przyjdzie pora na jej renowację - wtedy zdam relację na blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz