poniedziałek, 30 września 2013

Metamorfoza

Zanim pojawił się pomysł na prowadzenie bloga o modzie męskiej, sam zacząłem się nią interesować. Zainspirował mnie do tego blog Macaroni Tomato. Jego zmiana była bardzo widoczna, a styl odpowiada mi w 100%. I tak powoli zacząłem sam zmieniać ubrania w swojej szafie i poświęcać więcej uwagi i czasu moim ubraniom. Teraz przed wyjściem spędzam naprawdę sporo czasu, aby upewnić się czy zestaw, w jakim zamierzam się pokazać, mi odpowiada.



Poniżej możecie zobaczyć , jak zmienił i wciąż zmienia się mój styl. Myślę, że jest już całkiem nieźle, a wszystko pójdzie w jeszcze lepszym kierunku.



To zdjęcie z wycieczki szkolnej. Na wyprawę do lasu raczej nie założyłbym eleganckich butów czy marynarki, ale tu chodzi o wyczucie. Za długie dżinsy, t-shirt jakby za duży i bluza z kapturem.


Drugie już pozowane zdjęcie w pokoju. Taki zestaw koordynowany w stylu smart casual chciałbym prezentować zawsze. Samo zdjęcie zostało wykonane a potrzebę konkursu organizowanego na blogu mojego ulubionego blogera Michała Kędziory, czyli Mr.Vintage. Zadaniem było przedstawienie swojej zmiany stylu, a najlepsza trójka była nagradzana fajnymi nagrodami. Niestety mi nie udało się wygrać, ale wszystko przede mną mam nadzieję.

Zestaw z drugiego zdjęcia:
marynarka - Zara
kardigan - Burton (secondhand)
koszula - T.M. Lewin (secondhand)
krawat knit - Commander
spodnie - H&M
skarpety - H&M
buty - Lasocki
torba - BarellyBags








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz